Kamis, 12 November 2015

Tumbuh-tumbuhan hiasan - Penyembuhan The Sifat Of The Plants Terbongkar (Bahagian 2)

Tumbuh-tumbuhan hiasan - Penyembuhan The Sifat Of The Plants Terbongkar (Bahagian 2)

Artikel ini berkaitan dengan komposisi pelbagai tanaman hiasan, dan juga, sifat-sifat penyembuhan mereka.

Buah kiwi Hardy kaya dengan pelbagai vitamin. Buah tumbuhan ini mengandungi gula, asid organik, vitamin C dan vitamin lain. Anda perlu menggunakan buah-buahan, yang sumber vitamin.
Beri Juniper mengandungi minyak pati, damar, tanin, flavonoid, asid organik, bahan-bahan mineral, Phytoncides dan lain-lain bahan-bahan biologi aktif. Mereka mempunyai ciri-ciri bakteria, antispasmodic dan diuretik. Anda boleh menggunakan buah untuk teh dan merebus untuk meningkatkan rembesan organ-organ pencernaan dan bronkus. Di samping itu, ubat-ubatan ini terbukti untuk merawat batuk, membersihkan salur kencing dan melegakan mabuk. Minyak pati adalah ubat yang baik untuk meningkatkan dan menguatkan imuniti anda. Yang beri boleh ditambah kepada air mandi untuk berurusan dengan penyakit sendi, gout, sakit otot dan dermatitis. Gunakan minyak Jintan saru untuk urut untuk merangsang fungsi sistem saraf dan mengurangkan keletihan. Chew beri untuk menyegarkan badan nafas.
Buah-buahan Rowan-pokok mengandungi vitamin C, karotenoid, flavonoid, gula, asid organik, tanin, bahan-bahan mineral dan bahan-bahan biologi aktif. Mereka terbukti sumber vitamin. Anda boleh menggunakannya untuk menangani metabolisme penyakit sendi dan bertambah baik. Buah-buahan mempunyai tindakan diuretik. Jus segar boleh membantu besar apabila merawat tekanan darah tinggi, aterosklerosis dan skurvi.
Bunga Elder mengandungi flavonoid, asid organik, minyak pati, bahan-bahan mucilaginous dan lain-lain bahan-bahan biologi aktif. Buah-buahan, dalam giliran mereka, kaya dengan vitamin C, karotena, gula, flavonoid, asid organik dan bahan-bahan biologi aktif. Bunga dan buah-buahan boleh digunakan untuk membuat teh dan merebus. Ubat-ubatan ini mempunyai ciri perspiratory dan diuretik. Anda boleh menggunakannya untuk merawat selesema, bronkitis, penyakit sendi, artritis dan nephrolith. Di samping itu, ubat-ubatan ini boleh digunakan sebagai julap yang lemah. Pemulihan diperbuat daripada bunga tua adalah bertujuan untuk kegunaan luaran, juga. Berkumur, bilas mulut dan basuh mata anda dengan mereka atau digunakan sebagai kompres.
Jepun meningkat buah-buahan yang kaya dengan vitamin C, karotena, vitamin K, vitamin B, vitamin P, flavonglycosides, gula, bahan mineral, pektin dan lain-lain bahan biologi aktif. Anda perlu membuat teh atau sirap dan menggunakannya sebagai sumber vitamin untuk merawat avitaminosis. Selain itu, mereka yang terbukti untuk memperbaiki dan menguatkan imuniti dan berjuang kelemahan. Anda boleh menggunakan ubat-ubatan untuk menangani radang paru-paru, penyakit saraf, nephrolith, virus sejuk, penyakit jantung dan batu karang, dan juga, memudahkan penyembuhan tulang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar