Kamis, 12 November 2015

Flotrol Tambahan Pemakanan Untuk Kencing Rawatan Inkontinens

Flotrol Tambahan Pemakanan Untuk Kencing Rawatan Inkontinens

Jika anda menderita daripada masalah ini, saya pasti anda akan melalui tekanan mental yang kuat serta kesukaran praktikal. Dan anda juga perlu pasti suka untuk menjadi lebih ramai orang seperti anda yang senyap mengalami masalah ini.

Sebabnya ialah kerana inkontinens urinari bukanlah satu penyakit; anda tidak merasa seperti mendapatkan nasihat atau rawatan perubatan. Tetapi masalahnya ialah keadaan ini boleh dirawat dengan berkesan. Terdapat banyak herba, homeopati dan juga ubat-ubatan preskripsi untuk keadaan ini.

Saya dapat merasakan teragak-agak dalam fikiran anda. Siapa yang memerlukan ubat untuk perkara seperti keperluan untuk melawat tandas kerap? Dan apa yang anda lakukan dengan mereka kemalangan sekali-sekala? Saya dapat merasakan rasa malu anda. Mesti ada satu cara untuk mendapatkan kawalan ke atas pundi kencing anda tanpa mengambil pil.

Ya, terdapat alternatif kepada pil dan ubat dan rundingan yang kerap dengan doktor. Terdapat perubahan tingkah laku atau pelarasan yang boleh anda lakukan. Anda boleh cuba senaman kegel untuk menguatkan otot pelvik anda dan juga otot sekitar pundi kencing anda. Hasilnya adalah dari kursus lebih kawalan ke atas masalah lemah kawalan kencing.

Terdapat beberapa produk semula jadi yang membantu dalam menggalakkan kesihatan yang baik otot pelvik dan dengan itu mengurangkan masalah lemah kawalan kencing sedikit. Malah ada adalah makanan tambahan yang sangat baik. Ia diperbuat daripada biji labu dan ekstrak soya. Kedua-dua yang diketahui, bahan-bahan semulajadi dan selamat yang membantu mengekalkan otot di sekitar pundi kencing dalam keadaan sihat dan ini berkesan merawat masalah lemah kawalan kencing.

Nama produk yang indah ini, semula jadi dan berkesan untuk merawat masalah lemah kawalan kencing adalah Flotrol. Terdapat banyak maklumat yang berguna di laman web rasmi mereka. Dan bahagian yang terbaik adalah mereka menawarkan percubaan anda pek juga. Jadi kita lihat ini 100 peratus makanan tambahan organik dan kembali ketenangan fikiran anda.

Sekarang Ini Adakah Really Penting

Tidak ada komentar:

Posting Komentar