Kamis, 12 November 2015

Chocolate Xocai Sihat

Chocolate Xocai Sihat

Adakah anda pada diet rendah lemak tetapi telah mempunyai keinginan untuk coklat? Kemudian Chocolate Xocai sihat adalah jawapannya. Ini coklat dibuat dengan serbuk koko Asli dan Acai Palm Berries - kedua-duanya adalah antioksidan yang kuat. Xocai coklat sihat boleh dibeli sebagai bar coklat sedap, minuman - cecair dan serbuk, nuget, dataran omega, cookies dan banyak lagi. Jadi, mengapa tidak mencuba alternatif coklat yang sihat?

Walaupun ia mungkin bunyi gila, coklat xocai kaya dengan zat yang sihat dengan kurang lemak dan gula daripada coklat purata anda. Coklat Xocai kaya dengan antioksidan untuk melawan radikal bebas. Mereka menyokong tindak balas yang sihat untuk keradangan, menyediakan tenaga semula jadi, membantu penurunan berat badan, menggalakkan kesihatan kardiovaskular dan ia Kosher yang disahkan juga. Jika ini adalah kali pertama anda telah mendengar tentang coklat sihat xocai, di sini adalah sedikit maklumat tentang syarikat coklat Xocia.

Pemasaran Xocolate (Chocolate) Antarabangsa (MXI), menjual coklat di seluruh dunia. Xocai adalah barisan produk utamanya, yang adalah untuk menjadi coklat yang paling lazat dan sihat di tangan pengguna. Xocai, disebut sebagai sho'si, berasal dari dua huruf pertama perkataan Aztec, Xocolatl, merujuk kepada minuman coklat Amerika Tengah; dan huruf terakhir Acai, merujuk kepada buah asli di Hutan Hujan Amazon. Kedua-dua adalah bahan-bahan utama setiap coklat xocai sihat dengan anggur kerukunan dan beri biru sebagai bahan sekunder.

MXI adalah sebuah syarikat milik keluarga yang diasaskan oleh Andrew dan Jeanette Brooks pada tahun 2005. Pasangan itu dapat menguruskan syarikat ke titik di mana jualan telah meningkat kepada 600% antara tahun pembukaannya pada 2005 sehingga akhir tahun 2008. Bagaimana Adakah mereka yang melakukannya? Sebelum syarikat ini, Jeanette Brooks menciptakan Atkins Diet tulen coklat De-lite yang mengakibatkan lebih daripada $ 300 juta jualan dolar dalam jualan runcit sahaja. Ini menunjukkan bahawa Brooks tahu bagaimana untuk menjalankan perniagaan yang berjaya dan memahami trend pemasaran.

Selain daripada coklat sihat, anda juga boleh melakukan perniagaan dengan Xocai syarikat coklat atau MXI Corporation. Anda boleh menjadi ahli bersekutu bagi syarikat itu dan menjual coklat Xocai manakala merekrut lebih ramai ahli, dengan menggunakan sistem downline lumayan. Sebagai seorang Associate, anda mempunyai peluang untuk membeli produk pada harga borong ($ 110 / kes) dan tandakan ia sehingga harga runcit yang disyorkan ($ 150 / kes) untuk mendapatkan pendapatan. Untuk menjadi Associate, anda hanya perlu membayar yuran pengagihan untuk mendaftar. Apabila anda mengambil dan mengaktifkan lebih ramai ahli dalam pasukan anda, anda akan mendapat insentif.

Insentif dan bonus anda akan meningkat kerana kedudukan anda naik. Anda bergerak pada downline seperti yang anda mengambil dan mengaktifkan lebih Associates di bawah anda. Jika anda berminat dengan perniagaan, anda mungkin mahu untuk mendaftar dalam talian.

Ini adalah perniagaan pengedaran yang terbaik yang pernah terutamanya jika anda suka coklat. Anda boleh menjana pendapatan sambil menikmati coklat sihat pada harga yang lebih rendah. Cuba coklat sihat xocai sekarang dan lihat lihat peluang di laman mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar