Kamis, 12 November 2015

Buatan sendiri Vanity Kit - Keajaiban Organik Untuk Pastikan Anda Selamat Dari Cancer

Buatan sendiri Vanity Kit - Keajaiban Organik Untuk Pastikan Anda Selamat Dari Cancer

Berbau bagus dan mencari benar-benar cantik tidak perlu mewah. Kadang-kadang anda hanya perlu pandang pada persekitaran anda dan mencari harta karun yang tersembunyi alam. Jika anda seorang kecantikan dan kesihatan Aficionado dan sukarelawan perang salib mesra alam, maka anda perlu tahu bahawa terdapat alternatif lain untuk kimia disediakan kit sia-sia seperti losyen, sabun dan deodoran. Ya, ia dan sebenarnya, ini kit solek organik yang indah merupakan salah satu yang paling dalam permintaan barang-barang promosi murah, giveaways pameran perdagangan dan terima kasih hadiah dalam kerak Bumi.

Adakah anda teruja untuk mendapatkan tangan anda pada keajaiban organik? Berikut adalah beberapa petua mengenai bagaimana untuk membuat deodoran buatan sendiri anda, sabun dan losyen.

Deodoran buatan sendiri

Kandungan aluminium daripada deodoran berjenama telah dikaitkan dengan punca-punca kanser payudara di kalangan wanita. Mewujudkan deodoran semulajadi anda adalah salah satu cara untuk mencegah penyakit ini boleh membawa maut. Dalam membuat anda deodoran buatan sendiri, apa yang anda perlu lakukan adalah campuran bahagian yang sama baking soda dan perlahan-lahan menambah minyak kelapa atau minyak kelapa dara (diberi wewangian atau semula jadi). Campurkan dengan teliti sehingga anda mendapat konsistensi kedai membeli deodoran.

Mandi Sabun Asli

Tidak semua pilihan sabun yang terdapat di pasaran adalah kulit-friendly. Sebahagian daripada mereka mungkin menzalimi kulit yang mungkin menyebabkan kekeringan dan ruam. Jika anda tidak suka yang timbul pada kulit anda, lebih baik mendapatkan beberapa lye, gliserin, air suling, minyak kelapa, minyak zaitun dan bahan tambahan lain seperti minyak wangian dan pewarna semula jadi untuk membuat sabun buatan sendiri anda sendiri. Terdapat banyak laman web yang menawarkan tutorial tentang membuat sabun. Cuba lakukan anda sendiri dan anda memberikan kepada rakan-rakan anda dan ahli keluarga sebagai giveaway murah untuk acara-acara khas.

Losion Badan organik

Losyen yang terdapat di pasaran yang penuh dengan bahan kimia yang kita tidak biasa sama sekali. Kami naif tentang kesannya pada kulit kita. Jadi, daripada bimbang tentang kesan-kesan bahan kimia yang ditemui di kedai membeli losyen mengapa tidak menggabungkan beberapa mengemulsi lilin, asas minyak losyen seperti boleh badam atau minyak kelapa, minyak pati atau wangian dan pewarna semulajadi sedikit dan anda memiliki losyen badan di tangan. Proses ini supaya tenaga. Apa yang anda perlu lakukan adalah menyemak imbas beberapa laman web yang boleh mengajar anda sesuatu mengenai keajaiban alam semula jadi.

Mewujudkan kit solek buatan sendiri boleh mengejar. Jika anda tidak melakukan apa-apa, menjemput kawan-kawan dan mempunyai beberapa pihak sabun membuat di rumah. Anda mungkin tidak tahu keberahian anda untuk kesihatan dan kecantikan akan membawa anda lebih tinggi dari segi keuntungan dan pendapatan. Hanya sedikit kreativiti dan ia pasti akan membuat anda usahawan yang indah. Belum lagi, produk-produk promosi murah boleh digunakan dalam kempen-kempen seperti kulit dan payudara kanser dan kesedaran mesra alam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar