Kamis, 12 November 2015

Kebaikan Menggunakan siku Tendonitis Brace

Kebaikan Menggunakan siku Tendonitis Brace

Jika anda mempunyai baru Tenis siku sakit atau tua, siku Tenis kronik, ia mungkin bahawa doktor anda akan mencadangkan anda memakai siku Tendonitis Brace.

Sebab-sebab kejatuhan ini kepada dua kategori:

1. Untuk memampatkan, dan tidak melumpuhkan siku anda dan mengurangkan bengkak

2. Untuk menyokong anda manakala lengan anda aktif

3. Melindungi kecederaan anda dari jangkitan lanjut

Adakah pendakap siku tenis saya melihat beberapa orang memakai kerja?

Ya, mereka seolah-olah untuk membantu rakyat. Saya akan menggunakan beberapa kata-kata mewah untuk cuba untuk menjelaskan mengapa kita berfikir mereka bekerja. Memakai pendakap disebut secara teknikal sisi balas daya perembatan. Terapi percaya bahawa sisi balas daya perembatan mengurangkan magnitud pengecutan otot. Mengurangkan jumlah beban (daya) yang diletakkan pada tendon mengurangkan jumlah mikro-trauma di rantau ini lampiran otot.

A sisi daya kaunter pendakap pada dasarnya tidak boleh berubah cuff yang dipakai di atas lengan berhampiran sendi siku. Untuk epicondylitis sisi pendakap itu diletakkan terhadap flexors lengan. The flexors lengan adalah otot yang menarik bahagian atas tangan kembali ke arah siku.

Pendakap seolah-olah bekerja untuk menghadkan jumlah pengembangan otot kontrak otot. Menghadkan pengembangan otot mengurangkan jumlah tenaga yang dihasilkan.

Adalah penting untuk ingat untuk TIDAK menjadi bergantung kepada dua gol pasukan kaunter. Adalah disyorkan untuk secara beransur-ansur menggunakan pendakap kurang dan kurang sebagai anda kemajuan melalui program pemulihan anda. Kuasa anti perembatan harus dianggap sebagai tambahan juga, tidak gantian untuk program pemulihan yang berstruktur.

Jika anda telah mengalami sakit siku untuk seketika, ini pendakap Tennis Elbow mungkin hanya perkara untuk memecahkan kitaran trauma supaya siku anda boleh sembuh pada itu sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar