Kamis, 12 November 2015

Penyembuhan Tenaga Adakah TIDAK Bantuan sendiri

Penyembuhan Tenaga Adakah TIDAK Bantuan sendiri

Terdapat banyak kekeliruan tentang penyembuhan tenaga sekitar hari ini, dan ramai orang seolah-olah berfikir ia hanya satu cabang Zaman Baru membantu diri pergerakan. Ini tidak benar, dan dalam artikel ini kita akan meneroka beberapa perbezaan antara Zaman Baru membantu diri dan penyembuhan tenaga. Adalah penting untuk memahami perbezaan jika seseorang itu untuk mempunyai pemahaman yang betul penyembuhan tenaga.

Penyembuhan tenaga adalah berdasarkan kebenaran yang meletakkan pada asas fizik kuantum. Apabila anda sampai ke blok binaan paling kecil alam semesta, atom dan zarah subatom, ternyata bahawa segala-galanya, tidak kira apa bentuk yang diperlukan, terdiri daripada bergetar tenaga. Satu jadual, buku, komputer, seorang manusia ... jika anda boleh membawa mereka semua selain dan menganalisis mereka, anda akan mendapati bahawa jauh ke, di teras mereka, mereka terdiri daripada apa-apa tetapi bergetar tenaga. Tenaga adalah blok bangunan semua kehidupan di alam semesta, dan ia adalah bahawa tenaga yang membentuk dasar penyembuhan tenaga.

Bandingkan dengan buku-buku seperti The Secret, yang tidak lain hanyalah Zaman Baru angan-angan. Seseorang yang boleh memberitahu dirinya berulang bahawa alam ini adalah hanya satu katalog gergasi, dan jika kita mahu apa-apa, apa-apa pun, kita hanya perlu untuk dimasukkan ke dalam permintaan kami, dan ia tidak lama lagi akan menjadi milik kita, kerana "Hukum Tarikan ", dan lain-lain Nah," Law of Attraction "adalah dua tingkat. Tidak ada yang saintifik mengenainya. Bukan sahaja ia bodoh, ia juga mudah untuk membuktikan salah. Jika "Hukum Tarikan" adalah begitu kuat bahawa kita boleh mempunyai apa-apa yang kita mahu dengan hanya memikirkan tentang hal itu, maka mengapa hanya selepas Rahsia menjadi antarabangsa mega-buku terlaris besar ekonomi dunia pergi ke tandas? Beberapa penulis yang terkenal, seperti Barbara Ehrenreich, telah pun menyatakan ini di dalam buku mereka mengenai senibina agung yang terhebat Zaman Baru membantu diri pergerakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar