Kamis, 12 November 2015

3 Cara Berhenti Merokok Dengan Hypnosis

3 Cara Berhenti Merokok Dengan Hypnosis

Seluruh industri telah membesar sekitar membantu anda menendang tabiat merokok anda. Dari patch untuk pil, gusi untuk lozenges, ubat-ubatan oral dan juga ditembak di bahagian belakang, industri kesihatan telah menyahut seruan yang sengit untuk mendapatkan bantuan.

Berhenti merokok adalah sukar. Keras, yang kadang-kadang walaupun kaedah farmaseutikal tidak berfungsi. Adakah terdapat pilihan lain? Ya, dan hipnosis adalah salah satu cara yang paling biasa bukan farmaseutikal untuk berhenti merokok. Ia juga amat berkesan, tidak melibatkan bahan kimia, dan sepenuhnya selamat. Dalam kebanyakan kes, ia hanya memerlukan satu sesi untuk berhenti merokok, walaupun sesetengah orang mencari nilai dalam sokongan berterusan hipnosis semata-mata kerana ia adalah satu alat yang luar biasa untuk bersantai dan menghapuskan tekanan. Hypnosis menangani lebih daripada sekadar ketagihan fizikal anda, sampai ke teras pergantungan mental dan emosi anda dan memprogram semula pengalaman keseluruhan anda daripada tindakan merokok, meninggalkan anda bukan perokok yakin, tanpa semua tabiat saraf dan keinginan dikaitkan dengan kebanyakan stop kaedah merokok.

Tetapi di mana untuk bermula? Terdapat tiga pilihan ketika datang untuk berhenti merokok dengan hipnosis:

Bekerja dengan hipnotisme tempatan, satu-satu, di pejabat mereka.
Ini adalah satu kaedah yang baik untuk orang yang lebih suka hubungan hands-on dalam "pejabat doktor" setting. Jika anda rasa kerja yang selesa dan menyatakannya ahli terapi peribadi, dan tidak mempunyai masalah dengan membiarkan diri anda berehat di depan orang lain semasa dipukau, ini boleh menjadi kaedah untuk anda. Kelemahan terbesar adalah hit untuk dompet anda. Sesi satu-satu tidak datang murah, dan jika anda memilih untuk meneruskan berbilang sesi ia boleh mendapatkan mahal dengan cepat. Jika anda tidak keberatan harga, lebih suka suasana yang di-pejabat dan tidak mempunyai masalah bekerja dengan slot masa yang dijadualkan, sesi satu-satu boleh menjadi cara untuk pergi.

Cari sesi kumpulan tempatan.
Biasanya diiklankan dalam akhbar tempatan, sesi kumpulan biasanya dikendalikan oleh hipnotisme melawat. Jamuan atau persidangan Kemudahan biasanya disewa dan untuk bayaran - tidak kecil, tetapi lebih murah daripada sesi satu-satu - hipnotisme akan bekerjasama dengan anda, bersama-sama dengan berpuluh-puluh dan kadang-kadang beratus-ratus orang lain, semua pada masa yang sama. Kaedah ini memerlukan anda untuk menjadi sangat dibisikkan, sangat selesa dengan membiarkan diri anda berehat di depan orang ramai, dan kerana seluruh kumpulan itu hadir, mereka cenderung untuk tidak menjadi sangat peribadi. Dalam kebanyakan kes tidak ada peluang untuk sesi susulan, kerana hipnotisme biasanya bergerak ke acara seterusnya di bandar seterusnya. Jangan biarkan yang menghalang anda walaupun - jika anda adalah jenis orang yang selesa dengan orang ramai dan anda berada sangat dibisikkan, kaedah ini tidak menghasilkan keputusan.

Menggunakan program hipnosis audio di rumah.
Sebahagian daripada hasil yang terbaik datang dari program hipnosis bahawa anda mendengar secara persendirian, di rumah. Satu program berkualiti terdiri daripada CD audio (atau CD) yang mengandungi sesi hipnoterapi penuh, seperti yang disampaikan oleh hypnotherapist yang berpengalaman. Ia adalah peribadi dan, kerana anda perlu bersendirian sambil mendengar kepadanya, menghapuskan kebimbangan berada di hadapan orang lain - sama ada satu-satu atau dalam kumpulan. Kebimbangan bahawa adalah nombor satu penghalang di jalan raya untuk kejayaan dengan hipnosis, dan di rumah program menghilangkan itu oleh reka bentuk. Terbaik dari semua, anda boleh mendengar program di rumah seberapa banyak kali yang anda mahu, tanpa apa-apa bayaran tambahan, yang bermaksud bahawa jika anda ingin mempunyai berbilang sesi, atau anda hanya menikmati hipnosis untuk bersantai dan tekanan pengurangan, anda berpeluang untuk menyelamatkan wang yang banyak manakala melihat lebih banyak keputusan.

Jika anda benar-benar komited untuk menendang tabiat merokok anda, hipnosis boleh membantu anda! Walaupun anda telah gagal dengan kaedah lain, kerana ia berfungsi pada tahap yang asas, hipnosis boleh menjadi jawapan yang anda cari. Kuncinya adalah dalam mencari kaedah yang terbaik untuk anda, personaliti anda, dan dompet anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar