Kamis, 12 November 2015

Kos purata Chiropractic Care

Kos purata Chiropractic Care

Walaupun keadaan ekonomi yang sukar dan melambung kos rawatan perubatan tradisional, anda tidak mampu untuk mengabaikan atau mengabaikan keperluan kesihatan anda. Lambat laun, anda akan perlu untuk "membayar Menghadapi akibat." Dalam kebanyakan kes, berurusan dengan sakit sekarang akan menjimatkan masa dan wang kemudian. Ia hampir selalu lebih baik untuk memenuhi keperluan kesihatan anda sekarang daripada menunggu sehingga anda mengalami beberapa jenis krisis.

Masalah tulang belakang, leher atau sakit belakang dan keadaan yang sama boleh menjejaskan produktiviti anda di tempat kerja. Isu-isu kesihatan dan kegagalan untuk melayan mereka, boleh menghasilkan kesan domino bukan sahaja dalam industri penjagaan kesihatan, tetapi dalam ekonomi secara keseluruhan.

Kos Penjagaan Chiropractic Care vs Tradisional oleh Pakar Perubatan

Kos purata Chiropractic yang lebih rendah adalah satu kelebihan yang besar dan salah satu daripada sebab-sebab kiropraktik telah menjadi begitu popular. Pakar-pakar telah berbanding pelbagai faktor yang berkaitan dengan pesakit yang memilih rawatan kiropraktik dengan faktor yang sama kerana ia berkaitan dengan orang yang memilih untuk rawatan perubatan tradisional. Perbezaan antara kedua-dua jenis rawatan melibatkan faktor tiga utama: pengimejan diagnostik, kadar pembedahan dan tahap kepuasan pesakit.

Kos rawatan didapati jauh lebih rendah untuk pesakit yang memilih rawatan kiropraktik, kerana rawatan kiropraktik tidak memerlukan apa-apa kelengkapan perubatan atau ubat-ubatan preskripsi. Saya sebenarnya membaca di tempat yang rawatan kiropraktik kos di suatu tempat di kawasan kejiranan 90% kurang daripada pembedahan.

Apa Yuran yang Chiropractor ini Cover

Satu kajian penyelidikan yang dijalankan oleh majalah Chiropractic Ekonomi menunjukkan bahawa sesi kiropraktik purata kos kira-kira $ 65. Kos sebenarnya boleh menjadi serendah $ 34 atau sebanyak $ 65, bergantung kepada prosedur yang dilakukan dan tahap rawatan anda berada dalam. Di samping itu, kos overhed berbeza antara kawasan-kawasan yang berlainan di negara ini, dan ini juga boleh mempengaruhi harga ahli tulang mengenakan bayaran.

Biasanya, lawatan pertama anda akan lebih mahal daripada yang "biasa" Lawatan kerana banyak lagi prosedur yang terlibat, dan chiropractor anda akan perlu untuk menghabiskan masa tambahan dengan anda pada permulaan. Lawatan pertama anda ke chiropractor anda akan mungkin juga menjadi paling lama anda, dan lawatan susulan biasanya lebih murah.

Jika mana-mana prosedur tambahan atau peralatan, seperti sesi urut, akupunktur atau x-ray, menjadi perlu untuk rawatan anda, chiropractor anda mungkin mengenakan bayaran untuk perkhidmatan tersebut. Bayaran yang berbeza-beza bagi setiap satu daripada perkhidmatan tambahan, tetapi doktor anda perlu memaklumkan kepada anda terlebih dahulu.

Peluang untuk Simpanan tambahan

Walaupun kajian menunjukkan bahawa rawatan kiropraktik sudah lebih kos efektif berbanding rawatan perubatan tradisional, terdapat beberapa peluang untuk simpanan tambahan:

Banyak rancangan insurans kesihatan termasuk penjagaan kiropraktik dalam liputan mereka. Anda mungkin boleh mengambil kesempatan jika anda dilindungi oleh salah satu pelan insurans kesihatan.

Rawatan kiropraktik adalah cukai boleh ditolak.

Beberapa ahli tulang hanya menerima bayaran tunai. Pengamal sering mengenakan bayaran kurang daripada orang lain atau memberikan diskaun untuk memberikan pampasan bagi pesakit yang tidak dapat menggunakan perlindungan insurans kesihatan mereka.

Beberapa ahli tulang (seperti kami) percaya yang menawarkan pesakit baru yang sangat berpatutan "Lawatan Pejabat Pertama" membolehkan pesakit untuk dengan mudah menentukan sendiri sama ada penjagaan kiropraktik boleh membantu mereka tanpa membelanjakan wang yang banyak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar