Kamis, 12 November 2015

Dahi Sweat - Adakah Ia Mempengaruhi Hidup Anda? Cuba Ini 3 Trik Sneaky

Dahi Sweat - Adakah Ia Mempengaruhi Hidup Anda? Cuba Ini 3 Trik Sneaky

Apakah peluh dahi merosakkan hidup anda? Jika ya, anda tidak keseorangan. Anda adalah ahli terbaru kelab 3 peratus. Walaupun berpeluh secara umum adalah cukup buruk; berpeluh dari muka boleh dilihat dan giliran utama off. Ia agak sukar untuk cuba untuk menjadi sejuk atau 'All That' dengan peluh berlari ke muka anda. Belum lagi bagaimana ia memberi kesan negatif kepada rang undang-undang kosmetik anda. Yang tidak begitu buruk kerana peranan yang dimainkan pada anda psikologi. Berpeluh adalah sebahagian semulajadi sistem badan kita. Tetapi ia juga adalah malang bahawa sebahagian daripada kita berpeluh berlebihan, walaupun di tengah-tengah musim sejuk. Berita baik adalah, ada penyelesaian yang mudah yang kita boleh memasukkan ke dalam gaya hidup kita untuk memerangi berpeluh dahi yang berlebihan.

Sebelum kami menawarkan beberapa penyelesaian yang mudah. Mari kita bercakap sedikit tentang kemungkinan punca berpeluh, terutama peluh dahi. Saya sanggup bertaruh, semua yang anda sendiri, yang anda sudah tahu beberapa sebab-sebab berpeluh. Untuk hakikatnya, terdapat perkara-perkara tertentu yang anda lakukan sentiasa, berulang-ulang kali dan setiap kali anda melakukannya anda peluh. Melepaskan BELUM?

Yang disenaraikan di bawah adalah beberapa perkara-perkara yang membuat kita berpeluh dengan mudah dan kerap:

Makanan pedas: kebanyakan orang tahu yang makanan yang menyebabkan mereka berpeluh. Setiap kali mereka makan makanan ini mereka mula berpeluh, ada yang lebih berat daripada yang lain.
Minuman beralkohol: beberapa orang boleh minum sehingga lembu pulang ke rumah dan tidak akan berpeluh drop dan kemudian ada yang selepas menghirup pertama mereka mula merasakan peluh di bawah hidung mereka, di atas bibir.
Gementar: setiap orang mempunyai personaliti yang berbeza. Itu yang berkata, sesetengah orang boleh mendengar bos yang akan datang dan mula berpeluh. Kemudian ada orang-orang yang boleh pergi kaki ke kaki dengan bos dan kekal kering seperti Sierra Dessert.
Jadi, jika anda adalah salah satu daripada orang-orang yang suka makanan pedas, tetapi mula berpeluh serta-merta selepas makan mereka ... anda mungkin ingin mencuba rempah semula jadi yang berbeza untuk musim makanan anda. Semak dalam talian untuk resipi untuk rempah yang luar biasa anda hanya boleh seperti mereka. Atau jika anda jenis orang yang menikmati minuman atau dua atau tiga atau ... baik anda hanya mempunyai dua pilihan. Anda membuat panggilan untuk menghentikan atau GO.

Dan kemudian ada orang yang jika seseorang berkata Boo, wajah mereka bertukar menjadi neraka yang. Jika itu anda; anda mungkin mahu berunding dengan ahli psikologi. Disenaraikan di atas adalah hanya beberapa cadangan anda boleh melaksanakan untuk menghentikan peluh dahi yang berlebihan dari mengambil alih hidup anda.

1 komentar:

  1. columbia titanium
    Columbia Titanium Art is a solid steel art piece and titanium granite one of the titanium knee replacement most sought titanium belt buckle after in China. Columbia Titanium Art is an artwork piece, titanium 170 welder handmade from 예스 벳 wood,

    BalasHapus