Kamis, 12 November 2015

Perlindungan EMF Hoax - Adakah Perlindungan EMF Kerja Walaupun Berfungsi?

Perlindungan EMF Hoax - Adakah Perlindungan EMF Kerja Walaupun Berfungsi?

Satu penipuan Perlindungan EMF atau penipuan adalah satu kebimbangan bagi rakyat, ada soalan-soalan lain untuk meminta pengetepian jika ia adalah satu penipuan yang masih boleh mendapatkan jawapan yang anda perlukan. Adakah anda tertanya-tanya apa Perlindungan EMF adalah? Mungkin juga apa yang EMF adalah apa yang anda perlukan untuk dilindungi dari itu dan jika anda memerlukan perlindungan daripada ia bagaimana sekeping barang kemas akan dapat melakukannya? Juga satu soalan pada satu masa dalam suatu perintah yang masuk akal sedikit lebih. EMF bermaksud medan elektromagnet dan ya manusia perlu dilindungi dari pendedahan berlebihan kepadanya. Sedikit cukup berbahaya tetapi tiada siapa yang benar-benar mendapat hanya sedikit EMF. Bagaimana ini berlaku?

Semua yang menggunakan elektrik atau bergerak elektrik mengeluarkan medan elektromagnet. Untuk paparan yang lebih jelas tentang apa yang dimaksudkan, ini termasuklah tiap-tiap perkakas elektrik tunggal di sebuah rumah daripada gelombang mikro dan pengisar dengan vacuum cleaner, komputer dan televisyen dan ini adalah hanya di rumah anda. EMF boleh didapati secara semula jadi di mana-mana seperti tokokan daripada caj atmosfera dari ribut petir. Kerosakan yang dilakukan dari pengeboman yang berterusan dalam badan manusia, tanpa mengira usia menghadapi di EMF di sekeliling kita sepanjang masa. Memakai Perlindungan EMF boleh menghalang anda daripada pendedahan dengan menguatkuasakan bidang semula jadi badan anda dan menambah bidang sendiri perlindungan di sekeliling anda.

Dengan sumber-sumber semula jadi yang apa yang mereka ia tidak begitu besar perjanjian kerana jumlah EMF yang datang dari talian kuasa kita sentiasa hidup di bawah atau jumlah kita menonton televisyen atau berapa lama kita pada telefon bimbit kita. Kita tidak boleh sebagai satu masyarakat hanya menyerah elektrik yang kuasa kehidupan kita dan menghalang kita berhubung dengan apa yang sedang berlaku di sekeliling kita. Bukan sahaja ia sangat tidak mungkin yang pernah berlaku, ia tidak semestinya menjelaskan masa depan yang lebih baik jika kami berbuat melepaskan elektrik.

Hakikatnya tidak kekal bagaimanapun bahawa pendedahan itu tidak baik untuk kesihatan manusia secara umum. Sakit kepala, tekanan, insomnia dan kemurungan semua boleh menjadi isu kronik yang meningkat pada tahap. Orang yang tidak dapat mencari alasan perubatan untuk gejala-gejala ini mungkin tidak sedar selama bertahun-tahun. Salah satu isu yang paling besar dengan EMF adalah telefon bimbit dan sebab-sebab mengapa pasti jelas. Telefon bimbit anda sentiasa di badan anda sama ada di dalam poket anda sehingga anda memerlukannya atau dalam klip pada pinggul atau lanyard anda di dada anda. Tiada masalah besar? Salah, ia adalah masalah yang sangat besar. Terdapat ujian otot untuk menunjukkan kesan EMF boleh ada di badan anda daripada telefon bimbit dan bagaimana EMF perhiasan perlindungan boleh membantu dan ini bukan satu penipuan Perlindungan EMF.

Jika anda tidak mempunyai apa-apa perlindungan EMF anda masih boleh mengambil ujian ini. Langkah-langkah yang mudah dan boleh dilakukan di rumah.

1. Point lurus keluar di hadapan anda supaya lengan anda tidak bengkok di siku. Mempunyai pasangan yang tolak ke bawah pada lengan anda hanya cukup bahawa anda perlu bekerja sedikit untuk menjaga lengan anda menunjuk lurus keluar. (Tidak cukup untuk membahayakan anda pada semua, hanya kuasa yang cukup untuk membuat anda bekerja sedikit) Perhatikan bagaimana anda menolak mempunyai lengan anda ditolak ke bawah.

2. Mengadakan bekerja (dihidupkan) telefon bimbit terhadap dada anda dengan lengan diuji dan menunjukkan lengan ujian anda kembali keluar seperti dalam langkah satu. Sesungguhnya pasangan anda tolak ke bawah pada lengan anda semula dalam cara yang sama dengan jumlah yang sama tenaga seperti sebelum ini. Perhatikan perbezaan antara kedua-dua cuba.

Pertimbangkan ini dengan kesedaran bahawa barang-barang kemas seperti Scalar Energy Pendant tidak melindungi daripada EMF dan anda tidak akan merasa kesan yang banyak. Mengapa tidak anda memilih untuk mencuba salah satu?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar