Kamis, 12 November 2015

Cara Mudah Untuk Melegakan Sakit semulajadi dan Meningkatkan Kualiti Hidup

Cara Mudah Untuk Melegakan Sakit semulajadi dan Meningkatkan Kualiti Hidup

Selamat, Berkesan Dan Bebas Dadah

Di seluruh negara protokol pengurusan kiropraktik dan otot menggantikan perubatan arus perdana sebagai alternatif penjagaan kesihatan pilihan. Penjagaan kiropraktik adalah meningkatkan kualiti hidup sebilangan besar pesakit di seluruh negara. Malah, persekutuan kumpulan penyelidikan Kerajaan, Agensi Dasar Penjagaan Kesihatan dan Penyelidikan, disyorkan manipulasi tulang belakang atau menyesuaikan kiropraktik profesional, kerana hanya bentuk bebas dadah selamat dan berkesan penjagaan kesihatan alternatif utama untuk rawatan profesional akut keadaan belakang yang lebih rendah pada pesakit dewasa . Cadangan ini adalah hasil akhir kajian meluas semua penjagaan yang ada sekarang untuk keadaan belakang yang lebih rendah. Satu lagi kajian oleh Laporan Pengguna (Mei isu 2009) melaporkan bahawa hands-on terapi alternatif telah menjadi pilihan dalam kalangan rawatan untuk melegakan sakit belakang. Kajian ini telah dijalankan oleh Laporan Pengguna Kesihatan Pusat Penilaian dan ditinjau lebih 14,000 pengguna. Menurut laporan itu, "lapan puluh lapan peratus daripada mereka yang cuba manipulasi kiropraktik berkata ia banyak membantu, dan 59 peratus adalah 'sepenuhnya' atau 'sangat' berpuas hati dengan chiropractor mereka." Bagi anda cuba untuk mencari tahu apa yang semua hoopla adalah tentang, di sini adalah sudu.

Saraf, Lebuh Raya dan Tanjakan Keluar

Otak anda, saraf tunjang dan saraf yang cawangan di seluruh badan adalah satu sistem yang rumit yang ramai di antara kita mengambil mudah. Komponen-komponen sistem saraf membentuk sistem saraf pusat dan periferi. Otak bertindak sebagai komputer induk segala-galanya badan mengawal. Anda tidak boleh wujud tanpa ia. Saraf tunjang berfungsi seperti dua hala lebuh raya super membawa mesej dari otak ke saraf yang bekerja seperti tanjakan susur keluar lebuh raya. Dalam satu lane, gentian saraf efferent menghantar maklumat dari otak ke badan. Di lorong lain, bersama-sama gentian saraf afferent, mesej melancong dari badan atau persekitaran anda kembali ke otak. Tanjakan keluar dari lebuh raya atau saraf dari saraf tunjang menyebabkan organ-organ utama dan otot menyampaikan arahan yang memberi hidup penting.

Kesakitan, tekanan dan Sindrom Piriformis

Saraf perjalanan melalui tisu otot dan otot ketat boleh meletakkan jumlah hujan tekanan ke atas saraf kita. Ini agak literal boleh menyebabkan sakit di leher atau sakit di punggung itu. Satu contoh yang biasa adalah Sindrom Piriformis. Sindrom ini berpunca daripada otot piriformis ketat, terletak betul-betul di bawah otot gluteal, pengapit ke bawah pada saraf sciatic. Pesakit kebas kronik, kesemutan dan sakit ke bawah kaki sering mendapati mereka mempunyai Sindrom Piriformis.

Kebas, kesemutan dan Pil

Alternatif, semulajadi, rawatan boleh membantu mengurangkan tekanan saraf apabila ketat, tidak fleksibel, melekat terikat otot adalah pelakunya. Penyelesaian pengurusan otot semulajadi termasuk urut Sweden, urut saraf, dan pelepasan myofascial, terapi titik pencetus, Rolfing, ART, yoga, dan otot pelucutan. Teknik-teknik ini membantu menghapuskan kekejangan otot, lemah atau kebas atau kesemutan sering dikaitkan dengan tekanan saraf atau gangguan. Pesakit saya lebih suka kaedah ini lebih mengambil relaxers otot atau ubat tahan sakit yang banyak ditentukan oleh doktor perubatan.

Donuts, tali dan subluxation

Chiropractic, pesakit alternatif lain meracau tentang, pusat-pusat pada sambungan otak dan badan. Lajur tulang belakang terdiri daripada timbunan tulang individu yang dipanggil vertebra. Bayangkan timbunan Dunkin Donuts dengan tali perjalanan melalui pusat dari atas ke bawah. Imej ini menggambarkan bagaimana vertebra atau donat tulang belakang melindungi saraf tunjang atau tali. Kadang-kadang vertebra tulang belakang menjadi tidak sejajar menyebabkan subluxation kiropraktik. Subluxation boleh menyebabkan tekanan pada saraf. Tekanan biasanya menyebabkan saraf yang terlibat untuk bertindak balas buruk kepada mewujudkan tindak balas kesakitan, kekejangan otot, kebas, kesemutan, atau kelemahan atau kepincangan organ. A saraf di bawah tekanan boleh membawa kepada masalah kesihatan yang serius jika tidak dapat dikesan atau un-dirawat kiri.

Ingat, Bantuan dan penyambungan semula

Ingat, setiap organ di dalam badan anda adalah amat innervated. Berjuta-juta saraf berasal di saraf tunjang dan menyambung ke organ-organ dan otot anda. Mesej-mesej dari otak melalui laluan efferent; manakala maklumat dari sistem organ, otot atau persekitaran anda bergerak kembali ke otak sepanjang laluan afferent. Otak tidak boleh berkomunikasi secara berkesan melalui sekatan jalan raya sistem atau trafik jem saraf. Apabila ini berlaku organ atau otot tidak akan berfungsi untuk potensi penuh mereka dan boleh menyebabkan kesakitan, kekejangan, mal-fungsi, lemah, disfungsi sistem imun atau penyakit. Kaedah alternatif menyesuaikan kiropraktik membetulkan subluxation, melegakan tekanan ke atas saraf, dan sambungan otak-badan dipulihkan kembali normal. Ini membolehkan otak, badan dan persekitaran untuk berkomunikasi dengan berkesan.

Menyesuaikan diri, Jajarkan dan Sihat

Kiropraktor percaya bahawa badan itu mempunyai kuasa untuk menyembuhkan dirinya sendiri. Jadi adakah ia benar-benar seni pelarasan kiropraktik melakukan kerja atau adakah ia badan? Nah, hanya meletakkan pelarasan kerja kiropraktik dengan mengeluarkan subluxation atau sendi sedikit jajar yang mengganggu fungsi saraf dan penghantaran. Subluxation boleh menyebabkan gangguan di dalam keupayaan otak untuk berkomunikasi dengan berkesan dengan badan. Chiropractor melakukan pelarasan untuk meletakkan bersama ke dalam keadaan pergerakan yang betul dan orientasi ruang berhubung dengan struktur di sekitarnya. Apabila sendi tulang belakang tersedia dan berfungsi dengan baik, peluang untuk gangguan saraf berkurang atau dihapuskan. Ahli tulang tidak menyembuhkan penyakit. Dengan pelarasan kiropraktik mudah doktor kiropraktik hanya membuang gangguan saraf yang menghalang tubuh dari penyembuhan sendiri.

Selamat, Terbukti dan Asli

Jadi, antara otot anda, tulang dan saraf terdapat banyak yang boleh pergi salah untuk mewujudkan dis mudah-di dalam badan. Ia adalah baik untuk tahu di mana anda boleh pergi untuk selamat, terbukti secara klinikal, alternatif semula jadi untuk melegakan kesakitan. Berjuta-juta pesakit keamanan melalui kaedah ini. Cari chiropractor atau urutan terapi berlesen tempatan dan menyertai trend di seluruh negara ke arah penjagaan kesihatan alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar