Kamis, 12 November 2015

Kawalan Keuntungan Hidup Anda Cuba Ini 5 Natural berlebihan Berpeluh Menyembuhkan

Kawalan Keuntungan Hidup Anda Cuba Ini 5 Natural berlebihan Berpeluh Menyembuhkan

Dengan harapan untuk mencari penawar peluh berlebihan? Jika ya ... Anda TIDAK sahaja! Jika anda seperti kebanyakan orang yang terdesak untuk mencari jalan untuk mengubati berpeluh sedalam-dalamnya ... kita faham.

Sekarang, kerana terdapat beberapa berpeluh ubat-ubatan yang boleh digunakan untuk merawat hiperhidrosis (peluh berlebihan), perlu diingat sebahagian daripada mereka boleh mempunyai kelemahan yang serius dan kesan sampingan yang berbahaya.

Sesetengah rawatan boleh membuat keadaan anda lebih teruk daripada apa yang pada asalnya. Saya tahu anda mendapati bahawa sukar untuk mempercayai ... tetapi ia adalah benar. Malangnya, bagi kebanyakan pesakit, keadaan mereka telah mendapat begitu memalukan mereka menggenggam untuk mana-mana dan setiap jenis bantuan yang datang dengan cara mereka; berharap kepada lebih datang-kegusaran terlebih berpeluh.

Adalah sukar untuk kekal sebagai sejuk sebagai sisi lain dari bantal dengan manik peluh di dahi anda. Dan ia lebih sukar apabila anda seluruh badan bertukar menjadi relau. Berita baik adalah bahawa terdapat cara semula jadi untuk merawat peluh berlebihan. Ini cara semula jadi menawarkan sangat sedikit untuk tiada kesan sampingan.

Salah satu cara terbaik untuk menghentikan hiperhidrosis adalah untuk menjadi pro-aktif. Apa maksudnya ... yang bermaksud untuk mengambil tindakan. Apa yang kau boleh buat? Senarai di bawah adalah beberapa perkara yang anda mungkin ingin tahu sebelum melompat dengan kedua-dua kaki ke dalam pembedahan mahal dan suntikan yang menyakitkan.

1. Salah satu yang pertama berhenti untuk dipijak keluar peluh berlebihan adalah penggunaan makanan kita. Ubahsuai apa yang anda makan, mengurangkan jumlah gula dan makanan ringan.

2. Saya tahu bahawa spandeks adalah fesyen terkini, bagaimanapun cuba mengambil kira beberapa pakaian yang longgar

3. Splash air sejuk pada muka anda atau membawa peminat kabus mudah alih untuk yang sejuk cepat ke bawah

4. Cuba minum lebih banyak air ... saya tahu bahawa rasa bir yang lebih baik ... tetapi air adalah penting untuk membantu anda mengawal suhu badan anda

5. Elakkan tekanan dan ketegangan. Cuba untuk tidak berpeluh perkara kecil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar