Kamis, 12 November 2015

Kesan-kesan sampingan Serrapeptase

Kesan-kesan sampingan Serrapeptase

Yang luar biasa tetapi sedikit yang diketahui enzim dipanggil Serrapeptase (atau serrapeptidase, peptidase serratio, atau hanya "enzim rama-rama") telah digunakan meluas di Eropah dan Asia untuk bahagian yang lebih baik 30 tahun. Pada masa itu terdapat sangat sedikit jika ada laporan kesan sampingan dalam pelbagai kajian saintifik yang dilakukan kebanyakannya di Eropah dan Asia untuk Serrapeptase, jadi serrapeptse dianggap agak selamat. Hasilnya, kebanyakan laporan bukan saintifik anda mencari di Serrapeptase menyimpulkan bahawa terdapat "tiada kesan sampingan yang diketahui."

Hakikatnya adalah bahawa terdapat kesan sampingan beberapa tempat seperti yang dilaporkan anekdot, walaupun kesan sampingan jarang berlaku.

Laporan-laporan ini termasuklah:

* Semakin teruk dan bukannya mengurangkan kesakitan atau edema
* Bermulanya tiba-tiba sakit dan ketat otot di kaki, lutut dan pergelangan kaki
* Kemunculan tiba-tiba vena varikos; gangguan pencernaan
* Peningkatan dalam tekanan darah
* Masalah kesesakan paru-paru dan juga kes atau dua pneumonitis.

Agak menghairankan, kesan sampingan yang dilaporkan Serrapeptase melibatkan songsang beberapa manfaat yang paling kukuh. Sebagai contoh, ketika Serrapeptase dikenali untuk membantu dengan kesakitan dan edema, ia telah dilaporkan (anecdotally) untuk menyebabkan masalah ini.

Yang dilaporkan pulmonari kesan sampingan adalah amat mengecewakan, mungkin, kerana terdapat begitu banyak janji sebaliknya untuk meningkatkan masalah paru-paru kronik dan telah lama wujud, dan begitu banyak laporan positif keberkesanan untuk pelbagai gangguan paru-paru yang serius dan "tidak boleh diubati" sebagai asbestosis, emfisema, asma dan COPD. Ini bukan untuk mengatakan Serrapeptase yang tidak berguna dan kebanyakannya berguna untuk keadaan ini, hanya bahawa ada boleh menjadi penyongsangan sesekali keputusan.

Malangnya, ia tidak jelas sama ada atau tidak ini keputusan negatif yang mungkin boleh menjadi kerana apa yang terkenal dalam bidang kesihatan semulajadi dan alternatif sebagai "krisis penyembuhan." Berikut adalah apa yang berlaku: sebagai badan melemparkan luar toksin, mereka bebas untuk mengedarkan seluruh badan sehingga diusir, dan yang membuat orang berasa lebih teruk buat sementara waktu, tidak lebih baik. Kadang-kadang krisis penyembuhan menjejaki semula langkah-langkah yang penyakit atau keadaan lain mengambil kerana ia telah dibeli, atau kerana ia dibangunkan.

Juga, ia membantu untuk meletakkan laporan-laporan ini ke dalam perspektif. Mana-mana farmasi anda boleh menamakan mempunyai senarai panjang kesan sampingan yang ditunjukkan dalam kajian klinikal ke tahap bahawa mereka mesti dilaporkan untuk memberi amaran atau memberi amaran kepada orang ramai, walaupun bagi kebanyakan ubat, hanya beberapa kesan sampingan yang biasanya ramai yang diterbitkan dalam bahan insert ubat.

Sebagai perbandingan, dalam kes laporan kesan sampingan serripeptidase setakat ini, mereka jarang berlaku cukup bahawa mereka anecdotally dilaporkan daripada kejadian rutin, dan mereka seolah-olah kedua-dua ringan dan mudah untuk menghapuskan dengan tidak mengambil makanan tambahan itu lagi.

Sudah tentu, ia sentiasa lebih baik untuk selamat daripada maaf, dan untuk meneruskan dengan berhati-hati cukup dengan dos dapat diri betul jika seseorang menghadapi kesan negatif semasa mengambil Serrapeptase. Jadi ramai orang tidak mempunyai masalah jua sambil menikmati hasil yang terdiri daripada yang baik kepada yang hebat untuk ajaib, bahawa kebanyakan orang akan menimbang untuk memberi serrapaptae mencuba, walaupun cuba agak berhati-hati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar