Kamis, 12 November 2015

Marijuana Perubatan - Popular Antara Boomers Bayi

Marijuana Perubatan - Popular Antara Boomers Bayi

Orang dalam 60-an mereka telah menemui manfaat ganja perubatan, juga dikenali sebagai ganja perubatan. Generasi yg mengiklan sesuatu bayi terkenal untuk menggunakannya recreationally sebagai anak-anak muda pada 1960-an dan 70-an. Sekarang, walaupun, generasi ini penuaan adalah membiasakan diri mereka dengan kilang sebagai tambahan kepada regimen kesihatan harian mereka.

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, terdapat peningkatan yang mantap dalam bilangan orang dewasa, umur 50-69, yang percaya penggunaan ganja adalah baik dengan kebenaran doktor. Bilangan pengguna dalam kumpulan umur yg mengiklan sesuatu bayi juga semakin meningkat.

Boomers bayi mencapai ganja untuk membantu dengan kesakitan dan kepedihan. Kerana mereka membesar dalam masa populariti yang tinggi ganja, generasi yg mengiklan sesuatu bayi lebih selesa dengan idea bahawa ganja boleh menjadi sebahagian sehari-hari dalam hidup mereka. Memilih ganja lebih farmaseutikal hanya masuk akal untuk penduduk ini penuaan. Apabila kecederaan lama mula sakit pada waktu malam atau sebelum tidur, anda boleh mencari boomers bayi akan ganja dan bukannya mengambil aspirin lain atau ibuprofen.

Boomers bayi juga memilih ganja sebagai rawatan untuk sakit lebih serius - mereka yang dikaitkan dengan artritis. Secara khusus, kajian telah menunjukkan ganja untuk mengurangkan sakit dan penderitaan yang disebabkan oleh gejala fibromyalgia. Fibromyalgia menyebabkan sakit sendi, keletihan otot dan rasa tidak selesa rangka. Pesakit yang mengalami gejala-gejala yang berkaitan mendapati bahawa ganja perubatan memberikan kelegaan yang paling dengan sedikit atau tidak ada kesan sampingan.

Generasi mereka benar-benar menghargai manfaat yang santai dengan ganja. Boomers bayi telah bekerja keseluruhan hidup mereka, jadual harian tertekan terkemuka. Selalunya santai adalah sukar walaupun semasa persaraan. Doktor mungkin mencadangkan urut, yoga atau meditasi untuk membantu pelanggan mereka berehat. Walau bagaimanapun, terdapat maklumat yang menunjukkan bahawa di negeri-negeri di mana ganja perubatan adalah undang-undang, doktor menetapkan kepada penduduk penuaan dengan harapan menenangkan pelanggan mereka. Relaksasi telah ditunjukkan untuk membantu pesakit dalam pelbagai cara.

Sebagai seorang peringkat umur, selera mereka mungkin berkurang. Ganja boleh digunakan untuk membantu selera makan seseorang. Malah, ia sering digunakan untuk memerangi tiada selera makan - gangguan yang dikaitkan dengan kehilangan selera makan. Terdapat beberapa kajian yang menunjukkan faedah-faedah THC - selera makan yang semakin meningkat kimia yang terdapat dalam ganja - antara Alzheimer dan pesakit AIDS, dan juga mereka yang mempunyai anoreksia nervosa klasik. Hanya THC sedikit boleh membantu merangsang selera makan, yang seterusnya boleh meningkatkan kenikmatan makan.

Ada juga kajian yang menunjukkan bahawa merokok periuk boleh memberi manfaat kepada minda penuaan. Aspek tumbuhan ganja yang boleh digunakan untuk mengurangkan keradangan di dalam otak. Mengurangkan keradangan boleh membenarkan untuk pertumbuhan dirangsang sel-sel otak yang baru. Sel-sel ini boleh menggantikan sel-sel otak penuaan dan mungkin pergi untuk membantu dengan kehilangan ingatan dan fungsi mental secara umum.

Sebagai generasi Baby Boomer terus umur, ia dijangka bahawa ganja akan terus meningkat dalam penerimaan. Kerana generasi ini amat selesa meneroka manfaat kegunaan perubatan ubat, negeri dan kerajaan tempatan lebih dan lebih akan mempertimbangkan Mensahkan ganja.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar