Kamis, 12 November 2015

Pelarasan kiropraktik

Pelarasan kiropraktik

Anda boleh mendapatkan seratus jawapan yang berbeza jika anda bertanya kepada seratus pesakit untuk menggambarkan pelarasan kiropraktik mereka sendiri. Ini kerana terdapat beberapa teknik yang menyesuaikan chiropractor boleh memilih daripada.

Beberapa ahli tulang mendapatkan pesakit untuk duduk dengan pelarasan sementara yang lain mempunyai mereka berbaring. Sebahagian daripada mereka mungkin menggunakan jadual rumit dengan ruang meletak kaki atau kepala alih. Ada yang menggunakan jadual pegun. Satu teknik tertentu boleh digunakan oleh chiropractor pada satu keindahan, kemudian pada lawatan seterusnya sama sekali berbeza.

Sekolah Chiropractic melatih pelajar-pelajar beberapa teknik penyesuaian kiropraktik. Ini kerana setiap doktor dan pesakit berbeza dari yang lain. Sebenarnya, setiap subluxation adalah berbeza dan boleh memerlukan satu strategi individu. The chiropractor dan saiz pesakit, berat badan, serta struktur otot akan dipertimbangkan apabila memilih pendekatan.

Kiropraktor memilih teknik penyesuaian kiropraktik yang akan paling berjaya membetulkan subluxations dengan daya yang minimum. Ia memerlukan kepakaran dan latihan sebagai ganti kekuatan kasar. Inilah mengapa walaupun tulang sedikit dibina dapat melakukan pelarasan hebat pada semua pesakit tanpa mengira saiz mereka.

Beberapa pesakit menunjukkan mereka tidak mengalami apa-apa jenis perbezaan berikutan pelarasan kiropraktik mereka. Walau bagaimanapun, mereka memahami bahawa banyak perubahan pasti berlaku di dalam badan walaupun mereka tidak melihat sebarang tanda-tanda luar.

Apabila aliran standard anda kuasa kehidupan diperbaharui iaitu sekali Perisikan Bawaan anda berkomunikasi dengan bahagian-bahagian badan anda sekali lagi tanpa gangguan, kesan adalah besar. Anda tidak perlu benar-benar berasa ringan kepala untuk menyedari bahawa seluruh tubuh anda lebih sihat tanpa subluxations.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar