Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Untuk Berhenti berpeluh ketiak - Cara Little Dikenali Untuk Berhenti ketiak Berpeluh

Bagaimana Untuk Berhenti berpeluh ketiak - Cara Little Dikenali Untuk Berhenti ketiak Berpeluh

Untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh mesti mutlak untuk berjuta-juta orang di seluruh dunia. Sekarang apabila saya menyebut ketiak berpeluh, saya tidak bercakap tentang sedikit peluh berlebihan yang berlaku pada hari yang panas, oh tidak! Maksud saya berpeluh tetap dan berterusan, tidak kira di mana anda berada atau apa yang anda lakukan. Saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk membasmi peluh ketiak berlebihan, jadi teruskan membaca.

Selama setahun atau lebih, saya juga mahu belajar bagaimana untuk berhenti ketiak berpeluh, kerana masalah peluh saya hanya semakin teruk dan lebih teruk. Anda lihat, saya sentiasa mempunyai beberapa bentuk peluh berlebihan dan ia terutamanya di tangan saya. Saya tidak pernah pergi untuk mendapatkan rawatan untuk berpeluh tangan saya kerana saya hanya menganggap ia akan pergi, tetapi seperti yang saya meningkat ke alam dewasa penyebaran berpeluh ke ketiak saya.

Berpeluh ketiak adalah cara yang lebih memalukan daripada apa-apa bentuk peluh, kerana ia adalah sangat sukar untuk disembunyikan. Bukan sahaja anda mempunyai tompok peluh sangat kelihatan apabila anda memakai pakaian berwarna terang, tetapi anda juga bau agak buruk juga! Ini seolah-olah tidak adil kerana saya akan mencuci setiap hari lagi selepas beberapa jam saya akan mempunyai bau badan yang sangat buruk kerana masalah berpeluh.

Saya tahu bahawa saya akan perlu belajar bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh kerana masalah ini hanya tidak akan hilang. Saya mahu mencari penawar yang akan mendapat ke akar masalah dan saya tidak akan perlu bimbang tentang berpeluh lagi, jadi saya melawat doktor saya untuk melihat jika dia boleh membantu saya.

Beliau bercakap kepada saya tentang satu bentuk rawatan perubatan yang dikenali sebagai suntikan Botox. Anda mungkin pernah mendengar daripada mereka, dan apa yang berlaku di sini adalah bahawa anda akan mendapat disuntik dengan sedikit Botox yang akan menyumbat liang-liang kulit. Ini telah berjalan dengan baik bagi sesetengah orang, tetapi yang lain telah mengakui ia menjadikan masalah mereka lebih buruk dan ia juga kos wang yang banyak!

Jika anda ingin mengetahui bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak secara semula jadi, maka anda perlu untuk melupakan rawatan perubatan yang mahal yang tidak menyembuhkan masalah. Saya mendapati rawatan semulajadi get yang berfungsi dengan baik. Ia melibatkan baking soda dan air, dan pada dasarnya anda campuran dua bersama-sama dan kemudian memohon kepada ketiak anda. Ini kerja-kerja seperti merawat kebanyakan masa!

Sekarang saya mahu menunjukkan kepada anda bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh menggunakan sebenarnya rancangan yang sama seperti yang saya lakukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar