Kamis, 12 November 2015

Tiga Tabiat Baik untuk Anda - Minyak Udo ini

Tiga Tabiat Baik untuk Anda - Minyak Udo ini

Terdapat banyak makanan tambahan tambahan di luar sana, tetapi mana yang paling berkesan dalam meningkatkan kuasa pemakanan protein shake anda? Saya mengambil soalan ini kepada ibu saya, ratu penyelidikan, dan beliau mencadangkan Blend Minyak Pilihan Udo, yang merupakan campuran Omega 3, 6 dan 9 sumber asid lemak perlu.

All About Minyak Udo ?? s ??

Udo Erasmus adalah pencipta minyak Udo ?? s. Pada tahun 1980 beliau telah diracuni oleh racun perosak dan ia memberi inspirasi kepada beliau untuk penyelidikan pemakanan, lemak yang penting khususnya, sebagai satu cara penyembuhan. Dalam tempoh tiga tahun, penyelidikan telah membawanya kepada bereksperimen dengan menekan dan pembungkusan minyak segar. Beliau telah mendapati bahawa cahaya, haba dan oksigen adalah musuh minyak ?? s. Ketiga-tiga faktor membawa kepada jangka hayat yang lama tetapi tidak menghasilkan produk yang sihat. Akhirnya, beliau membangunkan Oil Udo itu.

Bahan-bahan Minyak Udo ?? s

flaks organik minyak biji
bunga matahari organik minyak biji
bijan organik minyak biji
beras dan oat minyak kuman
minyak kelapa organik
petang organik minyak primrose
lesitin (GMO bebas dijamin)
vitamin E
antioksidan (tokotrienol)
minyak rosemary

Manfaat Minyak Udo ?? s

Satu kajian yang luas dalam Denmark telah dilakukan ke atas 41 lelaki dan perempuan aktif. Para peserta, berumur antara 16-62, ditelan Minyak Udo ?? s selama 8 minggu tanpa perubahan kepada diet mereka. Kajian mendapati bahawa mereka umumnya kesejahteraan telah bertambah baik hati. Kebanyakan peserta dilaporkan meningkat kualiti tidur, penumpuan yang lebih baik, tenaga meningkat dengan ketara dan stamina, ketinggian mood sedikit, kualiti kulit yang lebih baik dan peningkatan dalam jisim otot tanpa lemak dan mengurangkan lemak badan. Ini adalah mata yang Udo Erasmus telah membuat untuk tahun apabila bercakap tentang penyelidikan sendiri.

Bagaimanakah Gunakan minyak Udo ?? s

Laman web Minyak Udo ?? s mengesyorkan 1sudu besar sehari pada mulanya. Setelah diselaraskan, secara beransur-ansur meningkatkan dos anda untuk 1sudu besar untuk setiap £ 50 berat badan setiap hari. Minyak Udo ?? s sederhana. Ia mempunyai rasa pedas dan mudah untuk mengambil dengan sendiri. Saya suka campurkan ke dalam sos salad saya, smoothie dan shake. Semak salah satu resipi kegemaran saya untuk sos salad / pasta:

Choice 1sudu besar Udo ?? s Oil campuran 1 sudu besar dicincang bawang putih 1tsp selasih 1tsp Dill & garam laut 12tsp

Ini adalah satu lagi salah satu tabiat baru saya yang baik dan ia adalah besar. Sejak Ogos, saya telah mengalami lebih banyak tenaga, selera makan, lebih lembut kulit, kurang kering menurun dan saya rasa yang menakjubkan ... hanya daripada menggunakan minyak Udo dan minum biasa protein shake. Berjaya menyokong diri anda dalam perjalanan ke, badan yang lebih bahagia sihat dengan menggabungkan tabiat yang baik seperti minyak Udo dan latihan peribadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar