Kamis, 12 November 2015

Bagaimana untuk Sihat - 3 Cadangan Langkah-langkah di atas jalan yang

Bagaimana untuk Sihat - 3 Cadangan Langkah-langkah di atas jalan yang

Terdapat banyak laluan untuk penyembuhan, sebenarnya seramai pencari. Dilihat hanya dari sudut rawatan, ini mungkin kelihatan tidak betul. Dua individu berkongsi diagnosis dan rawatan pelan yang sama akan muncul untuk berada di jalan yang sama. Tetapi jika ini adalah benar, setiap pesakit dengan diagnosis yang sama, diberikan layanan yang sama, akan berkongsi hasil yang sama. Kita tahu ini tidak menjadi kes itu.

Manusia yang hidup tidak difahami dengan baik oleh perubatan ortodoks. Sel-sel manusia bertindak mengikut persekitaran mereka. Kritikal, mereka dipengaruhi oleh pemilik mereka. Walaupun ia boleh terbang dalam menghadapi perubatan ortodoks, make fizikal sehingga ini telah dipilih di bahagian kecil oleh individu yang mengambil bentuk. Ini jelas ditunjukkan oleh beberapa tokoh tertentu. Bentuk fizikal akan mencerminkan personaliti yang dominan dalam masa terdekat ini. Mata boleh berubah warna, dan tanda-tanda fizikal penyakit kedua-duanya mungkin berkembang dan berkurangan dari masa beberapa minit.

Jika anda sedang mempertimbangkan memulakan atas jalan penyembuhan, ini harus menjadi kepentingan yang mendalam dan galakan kepada anda. Apakah ia menunjukkan bahawa terdapat satu cara untuk minda dan badan anda untuk menunjukkan keadaan yang berbeza; kesihatan yang baik dan bukannya penyakit.

Jadi sekarang saya ingin cadangkan kepada anda 3 langkah saya cadangkan anda mengambil awal perjalanan penyembuhan anda. Dari pengalaman peribadi dan profesional saya, lebih banyak mereka digunakan, lebih jelas dan pastinya menguntungkan mereka menjadi.

Percaya Kemungkinan aku dilahirkan mempercayai apa-apa yang mungkin, tetapi kemudian mengajar saya adalah tidak praktikal. Saya belajar tentang mukjizat tetapi telah mengajar kita secara amnya tidak layak daripada mereka. Saya diajar bahawa semua orang tahu lebih baik daripada saya. Ia mengakibatkan tahun konflik dalaman tetapi gerak hati pertama saya kekal dan saya mencari bukti. Saya mendapati bahawa banyak perkara yang dipercayai mustahil telah terbukti mungkin. Ada perbezaan yang besar antara sesuatu yang mustahil kerana ia benar-benar adalah, dan sesuatu yang mustahil kerana orang berkata ia adalah. Jika anda ingin menyembuhkan dan tidak ada orang yang menyokong anda, anda perlu untuk melekat pada senapang anda. Tetap dengan kepercayaan yang anda boleh dan mencari bukti untuk menyokongnya. Bukan kerana anda perlu meyakinkan orang lain, tetapi kerana sebagai kepercayaan anda menjadi lebih kuat, biologi anda akan cenderung untuk mengikuti.
Adakah Beberapa Penyelidikan Langkah seterusnya untuk menumpukan perhatian kepada penyelidikan. Strand satu melibatkan mendapat seberapa banyak sudut dalam isu ini yang anda boleh, kedua-dua ortodoks dan alternatif. Apa yang saya dapati adalah bahawa semua maklumat adalah maklumat yang baik. Ia membolehkan anda untuk membina perwakilan dalaman anda sendiri dan membezakan gandum dari sekam. Satu teka-teki jigsaw menjadi lebih mudah untuk membina lebih keping yang anda menjadi biasa dengan. Anda boleh mula melihat corak dan metafora. Ini boleh membawa anda untuk penyelesaian. Kamu hendaklah menjadi sensitif kepada inspirasi. Ia selalunya akan membawa anda ke arah yang membantu. Helai kedua adalah untuk mencari orang-orang yang telah berada dalam jawatan yang sama dan telah mencapai apa yang anda mahu capai. Mereka tidak perlu replika, tetapi orang-orang yang telah mencapai matlamat yang sama atau lebih besar daripada anda sendiri akan memberi inspirasi kepada anda dan membuat anda di landasan yang betul.
Dapatkan pertolongan Bantuan Cari pengamal yang sangat baik, jika boleh dengan cadangan. Anda mencari orang yang akan membincangkan dengan teliti dengan anda masalah anda, pemikiran anda dan perasaan anda. Mereka akan tertarik dengan penemuan anda serta cadangan mereka sendiri. Ini akan membantu anda mendapat manfaat daripada pengetahuan dan kepakaran mereka. Tetapi ia juga akan mengukuhkan kedudukan penyembuhan anda sendiri seperti yang anda bekerjasama dengan doktor anda untuk merumuskan keputusan yang tepat dan strategi untuk melaksanakan penyembuhan anda.
Dan jangan lupa, kerana anda berkembang dan berjaya dalam perjalanan penyembuhan anda sendiri, apabila ia merasakan hak, berkongsi dengan orang lain. Apa yang mereka mungkin perlu, untuk memulakan pada mereka sendiri, adalah inspirasi daripada orang yang telah dipalsukan jalan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar