Kamis, 12 November 2015

Reiki - Meletakkan Kuasa Penyembuhan di Tangan Anda Sendiri

Reiki - Meletakkan Kuasa Penyembuhan di Tangan Anda Sendiri

Adakah anda berminat dengan kaedah penyembuhan semula jadi? Bagaimana jika anda boleh belajar teknik penyembuhan yang mudah untuk penyembuhan diri anda dan orang yang anda sayangi, termasuk haiwan kesayangan anda? Reiki adalah, cara yang selamat lembut penyembuhan pada semua peringkat - minda, badan, emosi dan semangat.

Reiki adalah satu bentuk semula jadi penyembuhan tenaga yang menggunakan tenaga tenaga kehidupan sejagat untuk mengurangkan tekanan, mengimbangi badan, memberikan kelonggaran dalam dan menggalakkan kesihatan dan penyembuhan. Rawatan boleh diberikan secara peribadi melalui penumpangan tangan atau jarak jauh dihantar.

Perkataan Reiki terdiri daripada dua perkataan Jepun, Rei yang bermaksud rohani berpandu atau ilahi berpandu dan Ki yang bermaksud tenaga kehidupan tenaga. Reiki adalah rohani berpandu tenaga kehidupan tenaga.

Reiki berfungsi pada sistem tenaga halus memulihkan aliran tenaga kehidupan tenaga melalui badan. Ia membuka meridian disekat dan chakra membolehkan tenaga tenaga kehidupan sendiri mengalir dalam cara yang semulajadi yang sihat. Ia juga caj sistem tenaga dengan tenaga positif dan menimbulkan getaran medan tenaga di dalam dan sekitar badan fizikal.

Reiki mempunyai banyak manfaat seperti melegakan kesakitan, menguatkan sistem imun, mempercepatkan penyembuhan proses pemulihan / dan mengembangkan kesedaran.

Reiki juga pujian apa-apa prosedur perubatan dan tidak akan mengganggu dengan ubat-ubatan. Lebih 800 Amerika Syarikat hospital kini menawarkan Reiki kepada pesakit. Reiki adalah lebih digunakan sebelum, semasa dan selepas pembedahan. Ia melegakan pesakit, mengurangkan kesan sampingan daripada ubat-ubatan dan perubatan prosedur, memperbaiki tidur pesakit dan memudahkan kebimbangan.

Reiki adalah mudah untuk belajar dan boleh digunakan oleh sesiapa sahaja. Anda boleh memberi rawatan penuh atau hanya mensasarkan kawasan tertentu badan yang memerlukan penyembuhan. Kanak-kanak suka Reiki dan juga orang dewasa. Sebaik sahaja anda biasa dengan Reiki anda mempunyai ia untuk sepanjang hayat anda.

Dengan semua yang gong pada dengan penjagaan kesihatan hari ini adalah ia tidak menggalakkan untuk mengetahui bahawa kuasa untuk memudahkan penyembuhan benar-benar boleh berada di tangan anda sendiri?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar