Kamis, 12 November 2015

Candida Yeast - The Pelakunya Juta Penyakit

Candida Yeast - The Pelakunya Juta Penyakit

Kenapa pelbagai aliments menghasilkan yis dalam badan didiagnosis sebagai masalah genetik atau ofset pelbagai keadaan atas sebab-sebab rawak?

Kenapa gejala-gejala ini banyak diberi pelbagai nama dan mengapa kita dibuat untuk mempercayai bahawa menyembuhkan mereka hanya wujud di dalam botol ubat sintetik? Di mana pelakunya? Jelas sekali, segala-galanya bermula atas sebab tertentu, tetapi perubatan moden kembali cukup jauh untuk mengetahui apa sebab itu?

Kita mendengar bahawa yis adalah acuan, dan acuan yang kulat, tetapi apa yang mereka lakukan untuk tubuh anda jika terdapat hal melimpah-limpah yang? Kami mempunyai yis sudah hidup dalam diri kita, tetapi apa yang berlaku jika terlalu banyak bergerak dalam dan badan berakhir penuh sesak dan tercemar?

Yis adalah kulat sel tunggal yang dimiliki oleh kerajaan sayuran. Dan seperti sepupu mereka yang 'acuan', mereka tinggal di mana-mana. Satu keluarga yis, 'Candida albicans' biasanya boleh hidup dalam badan anda terutamanya dalam usus dan bahagian-bahagian lain saluran penghadaman.

Apabila orang mendengar perkataan "Candida", mereka selalu memikirkan ia sebagai masalah wanita atau faraj. Ini tidak berlaku, kerana candida faraj bares namanya sendiri: kandidiasis, dan Candida tidak mempunyai keutamaan kepada jantina. Acuan lebih suka tempat-tempat yang gelap dan lembap tidak kira di mana yang.

Mari kita mulakan dengan, perbandingan lagi ingin tahu mudah:

Candida kronik vs Kepekaan Kimia Pelbagai

Candida melemahkan sistem imun dengan menghasilkan toksin yang merosakkan sel-sel.

Dikaitkan dengan Candida:

Alahan, jangkitan bakteria, kecenderungan meningkat kimia (sama seperti Kepekaan pelbagai Kimia?) Sakit kepala, kemurungan sakit perut, jangkitan kulat kuku, kanser, kelemumur, psoriasis, kulit ruam kelemahan otot, membakar? Masalah penghadaman: gas, kembung, pedih ulu hati, cirit-birit, sakit sendi atau bengkak, penglihatan kabur, atau dada ketat

Yis melemahkan sistem imun - dan ini boleh menjadi punca untuk masalah anda.

Adakah anda merasa: mengantuk, lesu, saliran yang baik, tertekan? Adakah anda mempunyai: daya ingatan yang lemah, cepat marah, tidak boleh menumpukan perhatian? Atau adakah anda mempunyai yis berulang atau jangkitan kencing? Atau adakah anda hanya perasaan buruk seluruh badan? Adakah anda mendapat kekejangan ringan kepala atau selepas anda makan makanan bergula?

Oleh kerana ubat Ortodoks tidak menganggap yis menjadi isu utama, pelakunya menekankan tidak ditangani seperti yang sepatutnya. Adakah ia menyerang malapetaka di badan kita tanpa mengetahui kami?

Sistem imun yang sihat akan menghalang semua ini melainkan kita mengambil antibiotik, kortikosteroid, kortison, pil kawalan kelahiran, atau ubat-ubatan untuk sinusitis, bronkitis, kencing atau jangkitan telinga yang boleh menyebabkan yis untuk tumbuh terlalu cepat.

Adalah Candida apa yang dipanggil 'keadaan genetik' sebagai perubatan arus perdana kata Kepekaan Kimia Pelbagai adalah? Kebanyakan penyakit utama ditandakan sebagai genetik, selalu orang hapus kira apa-apa harapan untuk mencari penawar.

Lihat jika anda boleh mencari apa-apa kaitan antara Candida dan MCS:

Berkaitan dengan sensitiviti kimia Pelbagai:

Sakit dada, sembelit, kemurungan, cirit-birit, pening, mengantuk, keletihan, sakit kepala, gatal-gatal mata dan hidung, tidak boleh menumpukan perhatian atau berfikir dengan jelas, cepat marah, kepala, keletihan mental (juga dikenali sebagai "kabus otak" atau "memenatkan otak"), mood buaian, sakit badan, tidak berkordinasi, ingatan yang lemah, jantung berdebar-debar, ruam kulit, bersin, bengkak, hidung berair atau tersumbat, kesemutan pada jari dan jari kaki, sakit perut, kekerapan kencing, atau semput.

Cuba fikirkan jika anda juga mempunyai 4 daripada penyakit di atas dan membuat temujanji doktor. Sesungguhnya kamu akan pulang ke rumah dengan 4 botol ubat untuk masing-masing tidak tahu di mana masalah-masalah ini berasal dari. Sekarang anda mempertaruhkan peluang bahawa jika yis adalah pelakunya, bahawa bahan-bahan toksik akan membuat keadaan anda lebih teruk lagi. Yis seperti yang kita telah berkata, telah menghasilkan toksin, jadi sekarang anda sedang beban dan sistem imun anda bertambah kurang. Jadi, anda membangunkan satu sama lain atau dua daripada kegusaran dalam senarai itu, dan ia berlaku di ...

Sendiri Analisis-

Perhatikan tanda-tanda gas. Sepuluh minit selepas anda mengambil makanan tertentu melihat bagaimana tubuh anda bertindak balas. Jika anda makan apa-apa yang diperam seperti keju tua, alkohol, teh hitam atau coffee-- badan anda boleh mendedahkan masalah itu dengan tanda-tanda pedih ulu hati, cirit-birit atau apa-apa lagi dalam senarai di atas. Adakah mereka jerawat putih yang kecil sering pop keluar pada lidah anda? Bagaimana pula sariawan, berapa kerap anda keluar dengan mereka?

Ambil ujian air liur. Pada waktu pagi sebelum anda makan atau minum meludah ke dalam gelas yang telus air dan melihat apa yang anda dapat. Jika ada air liur berbuih yang jelas, bergembiralah! Jika anda mempunyai batang pokok putih tebal yang tumbuh ke bawah ke arah bahagian bawah, anda sarat dengan candida yis.

Menurut Berita Asli, 80% rakyat Amerika sahaja mempunyai Candida dan tidak tahu. Anda berfikir bahawa doktor Ortodoks akan digambarkan bagaimana banyak kerosakan Candida yis sebenarnya boleh lakukan.

Rujukan:

Pertalian Yis oleh William G. Crook, M.D

http://www.multiplechemicalsensitivity.org/#multiple%20chemical%20sensitivity

Tidak ada komentar:

Posting Komentar